Post by crosrolibellrat on Mar 4, 2022 19:45:34 GMT -2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel tokens ▞▞▞
▞▞▞ Off The Road - OTR Open World Driving 2022 version ▞▞▞
Crash Bandicoot: On the Run! פעולה tqy
Ik ben dol op dit spel, je kunt nu met je vrienden spelen (als je er een hebt), maar kun je pls toevoegen aan multiplayer pls. Ik wil echt de auto van mijn broer trekken en ik wil een helikopter besturen, hoe kom ik uit mijn auto op multiplayer?
Echt een slechte en saaie offroad-game, veel beter en zeker leuker dan deze.
Ik ga alleen zeggen dat ik het net heb geïnstalleerd, dus nu deel ik het op één, maar als ik het al leuk lijk te vinden 5
Dit spel is precies zoals ik me herinnerde dat het de eerste keer was dat ik het downloadde, ik vind het spel leuk, er is veel te doen, maar kunnen jullie de besturing repareren voor het rondvliegen van de helikopters, het is een beetje verwarrend om eraan te wennen .
Het heeft betere graphics dan de meeste graphics, maar het duurt zo lang om een ander voertuig te ontgrendelen dan het voertuig waarmee je begint. Kan wat verbeteringen in de bediening gebruiken omdat het rijden te wild is.
Volgende week shutters plaatsen | KI-interiors
Hallo, dus ik heb dit op mijn tablet gespeeld, dus ik zag een auto die zo duur is, alsjeblieft, verlaag de prijs van de voertuigen alsjeblieft 🙏🙏🙏🙏, alsjeblieft ik weet dat je een geld wilt, maar het is zo veel kopen. GELIEVE het spelgeld te verminderen, niet echt geld. En verminder alstublieft.mabuhay
Off The Road - OTR Open World Driving பந்தயம் holo
Leuk spel
Dit zou mijn favoriete spel zijn geweest als het maar makkelijker was om geld te verdienen en auto's te krijgen, maar het duurt bijna een jaar om 15 duizend dollar te verdienen in dit spel. Als jullie iets kunnen doen om het krijgen van auto's een stuk makkelijker te maken, dan vijf sterren voor jou en deze game. Dank u
Zeer slechte controle en ik rijd en auto verplettert dan zijn ze vuur en ze zeggen dat ze naar de garage gaan en voor de crash de autosnelheid te laag is en ze meer tijd krijgen. En controle was erg slecht slechtste controle aller tijden
Hapering! Een boot gekocht, het spel gesloten, en toen ik terugkwam, is de boot weer op slot!! Wat erger is, is dat mijn geld niet terugkwam, wat betekent dat ik gewoon geld heb weggegooid!!
Ik krijg een beschadigd bestandsbericht en moet het spel opnieuw installeren en ben al mijn voortgang kwijt. Dit is nu 3 keer gebeurd
De beste open wereld game voor Android. Ik wil echter regenachtig weer zien en sommige dieren zoals grazende koeien en konijnen en vogels zullen dit spel perfect maken. Ik beoordeel 5 sterren zonder twijfel
Geweldig spel. Heb tot nu toe ongeveer de helft van de voertuigen verzameld. Zou echt gaaf zijn als je de autolichten aan zou kunnen doen. Zou ook leuk zijn als de helikopters niet zo duur waren, maar desalniettemin geweldig spel. Ok, moet het een beetje aanpassen. Leuk dat je de dag/nacht-cyclus hebt toegevoegd en dat je de koplampen aan of uit kunt zetten. Mijn enige spijt is dat je het zo moet maken dat je ook de mistlampen kunt in- en uitschakelen. Een idee zou zijn om ook weersveranderingen in te voeren.
De allerbeste game ooit im pagal voor deze game geweldig, maar schepen, vliegtuigen en auto's zijn erg duur, alsjeblieft goedkope auto's 40.000 Bedankt
Off The Road - OTR Open World Driving Dirke vcp
Oké, de game is best goed, maar waarom heb ik twee sterren gegeven?. HET IS OMDAT, ZELFS ALS IK OP GEEN ENKELE KNOP OP DE SPEL KLIK, HIJ DAT FRICKIN TOONT, DAT IS ZO VERRASSEND, IK WIL ALLEEN HET SPEL SPELEN, IK BIJNA ZELFS ZELFS WOEDEND DOOR DAT, ALSJEBLIEFT, IK BEN U, ONTWIKKELAARS, REGEL DAT ALSJEBLIEFT.
👌
Ik geef geen 5 sterren omdat het erg aan het laden is! en hangen! en ik kan niet rijden! ik zal deïnstalleren
heel erg leuk
ik vond dit spel leuk, maar toch is de besturing helemaal niet goed, de graphics zijn ok Maar de besturing van deze game was niet tevreden, de besturing van de auto zou zo moeten zijn 👈 👉 Dus update het alsjeblieft snel, ik wacht als je er nog drie wilt tarief
Offroad Outlaws - Nieuwste Versie Voor Android
Off The Road - OTR Open World Driving Dirke eopx
Leuk hoor jammer dat ik z3g gewoon optimus prime zo v33l puzzels h3bt jammer
ik geef het vier sterren omdat ik geld moet betalen voor auto's echt geld
Geweldige game geweldige graphics maar te duur als je geen VIP koopt Ik heb geen advertenties meegenomen omdat het helpt om te laden omdat het overmatig gespamd is en waarom kun je de voertuigen waarvoor IV al betaald heeft niet gebruiken op verschillende kaarten het is te veel om een voertuig te kopen maar help ons en je krijgt meer spelers blijf om meer geld vragen ik ga weg bedankt het was leuk tot de stomme prijs van een helikopter 170.000 dollar te veel is en er zijn er vijftig om te kopen kom op je kunt niet eens $ 30.000 verdienen in een missie dus repareer alstublieft
Over het algemeen best goed. Fatsoenlijke graphics en de open wereld waar je gewoon over kunt rotzooien als je daar zin in hebt. Slechte punten - om de een of andere reden stap ik steeds maar uit het voertuig. Het gebeurt meestal een paar keer op een rij en zelfs als ik niets op het scherm aanraak (Pixel 2XL). Voortgang duurt veel te lang, ja, er is gouden mijnen die je 4k per keer kunnen krijgen, maar de heli kost 175k. Ik laat het met 51% compleet zien en ik heb alleen de Ranger Unlocked.
Het kostte mijn VIP-lidmaatschap, het zou permanent moeten zijn
WAS een episch cool spel smh... TOEN VERMOORD DAT DE NIEUWE UPDATE, VOOR MIJ, DAT!! Ik moest het opnieuw downloaden op een nieuw apparaat, en de nieuwere versie is ZO slecht in vergelijking met de oudere, op zoveel manieren. Naast GEEN $ van Goudmijnen en NU ELKE 8 UUR IN PLAATS VAN 30 minuten? En HET IS SLECHTS $500 IN PLAATS VAN $4000? Verreweg "was" het beste telefoonspel dat ik OOIT heb gespeeld, nu is het klote. Een paar voertuigen toegevoegd, cool, maar je kunt ze NOOIT allemaal krijgen tenzij je BETAALT. Het was vroeger al uitdagend genoeg, nu heb je het vermoord sm
Deze game is vuur, de game is realistisch, de graphics zijn geweldig en ik hou van een open wereldkaart. vriend maar geld verdienen is moeilijk sommige auto's kunnen geen bergen beklimmen ja er zijn wat problemen maar het is een goed spel probeer het je zal het leuk vinden vrede
Topspel
Ik vind dat spel erg luek maar ik vind dat die boten en helikopter erg duur is kan je de prijzen miskien verlagen.en ik vind die brugen maken ook luek en dat modder ook en de trectors 👍😀
Dit is gewoon geldklopperij. Ik had genoeg gespaard om een helikopter te kopen en die was alleen voor die ene keer beschikbaar voor die kaart. zo jammer voor een verder ongelooflijke game.
Download Off The Road voor Android en verdien een AppCoins-bonus van Aptoide. Gebruikersbeoordelingen voor Off The Road
Heel lijk spel je moest eerst steen zoeken en toen hat je iron en toen kon je een tractor maken en 10/10 leuk spel
spel is best leuk, hou van alle taken en geweldige graphics en rijfysica.
Nils
beste spel van hondenbeetspellen, maar het heeft een aantal advertenties die helemaal niet veel zijn
OK, de game is goed, de open wereld van de game is groot, je kunt veel plaatsen verkennen en genieten van het rijden. Je kunt je auto het beste offroad-spel aanpassen. Hiervoor 🌟 🌟 🌟 🌟.
Persoonlijk heb ik dit spel nu een tijdje bijna een jaar gespeeld. Ik hou ervan, maar het jacht is een beetje traag en kan zelfs geen auto vervoeren, tenzij ik een helikopter gebruik met mijn auto binnen. Persoonlijk denk ik dat dit spel geweldig zou zijn als het een paar crossmotoren had. Je hebt buggy's en zelfs monster trucks. Waarom geen atv of crossmotor, dan ben je echt een geweldige offroad-game. De fysica's zijn geweldig, maar ja, voeg een fietsen toe alsjeblieft voor 5 sterren. 🤩
Verbazingwekkende graphics Maar technisch gezien is er geen doel in het spel, waardoor het vrij moeilijk is om geld te verdienen om andere auto's en voertuigen te openen. Ofwel moet de prijs van andere voertuigen worden verlaagd, ofwel moet er meer geld worden geboden voor uitdagingen.
Het is leuk, maar er is maar weinig voertuig dat met munten kan kopen, maar er zijn zoveel auto's die alleen met ons echte geld kunnen kopen dat het niet eerlijk is
CarX Highway Racing 1.66.1 MOD (Unlimited Money) 2021 Apk
Goed spel leuk om te spelen. Het spel begon snel en kon relatief snel 2 auto's en een nieuwe zone ontgrendelen, maar dan vertraagt de vooruitgang en het ontgrendelen van nieuwe auto's kost veel onderdelen, zoals ik heb net 10 voor een die 900 kost, lijkt gewoon veel. Er waren verbeteringen nodig om van mij 4 sterren te krijgen.
wat een grap zou een goed spel kunnen zijn je camerabeelden zijn slecht blokkeert je zicht zelfs als je rechtdoor gaat dit is een spel om vooruit te betalen je verdient niet genoeg geld om alles te doen in het spel maar de helikopters doen er 4 uur over of meer om 1.80,00 te verdienen, maar er is veel te laag uitbetaling in het spel moet wat dingen repareren, zoals op een dak, dan kun je in het gebouw niet naar buiten komen, herstart het spel soms vulkaaneiland als je een helikopter daar laat, gaat het weg in het gebouw NW.
Ik vind het geweldig, het is een heel goed spel en zeer realistisch, maar de prijzen zijn erg hoog voor sommige auto's, maar over het algemeen is het een goed spel
Ik vind dit spel leuk, maar kun je het licht bij de voorbumpers en de rolkooien laten branden, maar toch is dit spel geweldig. Wowww!
Heel goed, maar maak alsjeblieft alle helikopters zowel vrachtwagens als treinen gratis omdat ik te veel moet betalen, daarom vraag ik het, maar de graphics en het realistische is de beste game, dit is mijn recensie
De game is geweldig, ik vind het geweldig dat de producent van de game moet proberen een game te maken die lijkt op GTA V
De slechtste game ooit gespeeld... De graphics zijn ongetwijfeld goed, maar je bent de enige op het eiland en er is niemand anders om je heen.... Ik denk dat je de game had moeten maken met een kaart van een stad en geen eiland met traphic, openbare en zelfs maar iets om op te rijden.... Over het algemeen is het een zeer slechte game....
Off The Road - OTR Open World Driving Гонки pbta